Vi får se vad som händer i framtiden ;)

 

 

Upps, förlåååt för att de inte har blivit mkt uppdaterat den sista tiden, men tro de eller ej så har jag ett liv trots att jag e lite av den datanörd!

Veckan har varit speciell, fylld med funderingar o tankar om framtiden. Hur det kommer bli o vad som bör ta tags i.. Rätt jobbigt egentligen, men jag har fan har rätt mkt kul me! Har spenderat rätt mkt till hemma i Sölvesborg, träffat Syrran, Nikki o Kidsen..o Svea såklart! Färgat håret o klippt lugg..så nu ser jag ut som en riktigt estet igen, haha! Har umgåts med Fille också, sjukt kul människa! Martin o jag har fan träffats två gånger denna veckan, inte illa pinkat när vi bott i samma stad ett halvår o inte träffats sen Kristianstads dagarna – Slå den ni! Så en dag löste vi I-Landsproblem på café FENIX här i stan o sen blev det sjukt mkt Yatzy spelning på de! Och igår kväll så va jag, Martin, Linus o Camilla på Biljardkompaniet o utövade våra goda/dåliga kunskaper i just Biljard! Mycket trevlig afton! Jodå, veckan har varit lyckad..ska lägga den på minnet då en kär vän kom tillbaka o de va samma vecka jag fick upp ögonen för någon..(!) Vi får se vad som händer i framtiden ;)

Nu sitter jag hemma hos Fredrik bland alla flyttlådor, med datorn i knäet o funderar om jag är tråkig att umgås med – eller e han kroniskt trött alltid..för nu sover han igen! Hmm, kan va att han känner sig trygg med mig då?! Får fråga han när han vaknar :P Amercias Next Top Model kl: 19:00 & Ensam Mamma Söker kl: 20:00 värsta Tvkvällen framför!

Ta hand om Er, så hörs vi snart!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0