Torsdag o Thor kommer..!

Kom nyss hem från anställnings intervjun på Wallenbergs!
Christian o Lena var super trevliga, nu håller jag tummarna..!

Ska greja lite här o plocka fram saker, för jag ska nog sova i Sbg i natt.. tror jag!
Sen kommer mamma, pappa o Thor..!
Tänkte springa med dom en runda på stan o försöka hitta något till Henry
i två års present. Att den lille mannen fyller 2 på söndag är för mig nästan obegripligt.
För tiden går verkligen fort o förr eller senare så måste man börja ta vara på den tid man får..!
I eftermiddag kommer Niklas in en runda till stan så jag tänkte åka med med han hem till Sbg sen när jag ska jobba - jippiii, jag ser verkligen fram emot det!

Vi hörs o syns!
Ta hand om Er!

XOXO

Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0