nu jävlar..!

Mitt i min sortering av kläder kom David
o förgyllde min eftermiddag!
Efter en timme på stan, där vi blev ovänner över vad o vart vi skulle äta,
så slutade de hela med PIZZA, sjuuukt gott! :D
Han e verkligen en sjukt bra kille dendär David,
jag brukar alltid säga till han att; den som gifter sig med dej kommer fan att få de bra!
O jag menar det faktiskt! Eller ja, jag menar allt jag säger - men mycket av det kan även bara va ironi..!
Men men, vi kom iaf fram till de att ja..hittar vi inte några andra så e de väl bäst att vi gifter oss!
Hmm, ingen dum idé egentligen..?!
Diskutionerna gick vidare om förlovningsringar, hus, barn..name it!
Himla snällt att jag fick välja ringar själv!

Resultatet är rätt självklart!



Sen va de ju dehär med hus.. Vi kom iaf rätt så snabbt fram till att vi blir nog kvar här i eller runt lilla Paris. Men frågan va ju vart?! Helgedal, sa David. Men jag tyckte att de va bättre o smälla upp ett hus i Åhus?!
Ett stålgrått putsat hus, med feta panorama fönster får de bli. O så ska David ha ett eget "kill"rum, där det bara ska kolla på fotboll..! Ja men de e ju klart att han ska ha den lille pojken!
Hur många barn? 3-4 säger David.. O jag svarar snabbt; 3? ALDRIG jag e själv mellanbarn o de e väderlöst! o 4? seriöst FYRA?! e de du eller jag som ska föda dem?! Nej du, två blir bra!
Bara dom spelar fotboll, säger han.. Mm visst de e klart att dom ska göra de, men då får dom välja på antingen golf eller tennis med, säger jag..!
Javisst o sen va samtalet avklarat. Hela livet är nu upplanerat OM inte Mr Right kommer inridandes genom ytterdörren på sin vita häst vill säga ;)

Tillbaka till verkligeheten, i morgon ska jag göra en sak som jag aldrig gjort förut!
Jag ska till Sölvesborg o jobba, på mammas jobb. Där en gång i tiden min mormor jobbade, när hon levde..!
Kommer fortfarande ihåg när jag va liten, innan mormor gick i pension, när vi va inne o handlade i affären.. o man sprang där rad upp o rad ner, för att leta reda på henne, när hon stämplade varor! Jag kan höra ljudet i bakhuvudet, hur det lät när hon matade fram prislapparna snabbt över ett tråg me konservburkar! Sjukt egentligen att man kommer ihåg sådana saker från sin barndom!
Så nu är det min tur att äntra "scenen" - tredje generationen på samma yta! Det ska faktiskt bli sjukt kul!
O mamma söt som hon är, så har hon mailat mig med massa PLU koder på frukt o grönt, så jag kan tjuvplugga lite inför första passet i kassan, så att jag inte blir helt knäpp i bollen! Eller ja knäpp e jag ju redan - men knäppare då..! :P Nej som sagt, en riktigt riktigt kul upplevelse framför mig i morgon!!

Tiden går fort när man har roligt, o till helgen kommer de bli riktigt kul! EMD kommer till GRAND! Helena kommer hem från Göteborg o vi ska dit o hämta hem Danny o Erik (eller ja, vi kan ju försöka..) Jag tror Helena hade varit bra för Danny, för jag tycker han verkar så jävla mesig! Tacka mig vet jag lille snygg Erik, naaaw vilken svärmors dröm! Eller jag hade iaf tyckt de, om jag hade haft en dotter som kommit hem med han :D Den som lever på söndag får se hur de gick helt enkelt.. För nu jävlar! ;)

ööh, någon som vill ha den där Mathias? Han blev visst över..! :/



Nej nu väntar sängen för fröken Glanshammar.
Skönhetsömn behöver även ett litet spektakel som jag!

Sov gott:*

XOXO

Emmy

psst..Fredrik, Du är SÅÅÅ duktig o jag är SJUUUKT stolt över dig!!


Kommentarer
Postat av: Helena

För han är mesig???? Då vill jag inte ha han ;)

2009-09-02 @ 21:38:15
Postat av: Emmy

aaaamen va inte sådan nu! ha nu han, du sa ju att du ville?! jag blir varsinnig om du går på Erik! hahaha

2009-09-03 @ 00:50:54
URL: http://emmyglanshammars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0