Natten me E.M.D

Som sagt så jobbade jag kväll igår, sen tåget hem
för att försöka fixa till mig - till något bättre än va de va.. haha!
Skyndade mig ner till GRAND för att möta upp Fredrik så att jag kunde se
på dom små söta gossebarnen!
Natten med E.M.D
Jag menar det verkligen, dom ser fan bättre ut i verkligheten än på bild/tv..!
Men folk e fan konstiga, eller framförallt brudar..puttades o höll på värre än jag vet inte vad!
Tror fan inte de e den rätta taktiken om man skulle vilja bli groupie precis,
eller jag vet att de e så - för B-kändisar funkar inte så, så e de i Sverige! Haha =)
Nej men som sagt, dom va riktigt bra live.. e lite impad.
Men de måste va för att Erik e verkligen killen som har DET, jisses så vackert!
Så nu sitter jag här med mina "Skullacandys" på högsta volym o
lyssnar på deras skiva som Vevve la in på min dator i våras!
Mmm, de e nog lite tonårskärlek över det hela ;)




Kommentarer
Postat av: Lizzi

Fan Emmy....E.M.D !?!?!? Vi måste ta itu med detta med en gång....det går ju bara inte....näää vet du vad hur ska vi klara detta...herregud i himmel!! Hahaha Ha en underbar dag!! KRamiz

2009-09-07 @ 09:05:24
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hihihihii, ja jag vet..jag säger ju själv att jag inte känner mig som myndig ens..! TONÅRSVARNING på hög nivå!

tur att man får va "ung" någon jävla gång, för jag e ju bara "gammal" numera.. =/

Ring mig sen, VIKTIGT!!!

KRAAAAAM

2009-09-07 @ 17:59:06
URL: http://emmyglanshammars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0