Jag har träffat mannen med stort M..!

Förkyldningen verkarde vara kortvarig - för en gångs skull!
Eller ja, jag kan ju inte påstå att jag e friskförklarad MEN på god väg!

Vaknade som en prinsessa ska vakna i morse
o kände att detta kommer bli en bra dag!
Kanske kan de va för att jag har träffat mannen med stort M..!
o jag menar de, han e verkligen det!
Även en ensamvarg som jag behöver närhet o en puss i pannan imellan åt!
Egentligen så är jag nog världens mest kärleksfulla person,
men efter alla bakslag o besvikelser på den fronten
så e de väl inte så konstigt att man är som man är, inte sant?!
Vi får väl se vad som händer här näst ;)
Slutpratat om kärlek för ett tag!

Sökte (extra)jobb på Wallenbergs Skor här i lilla Paris förra veckan,
o idag ringde en trevligt dam vid namn Lena o ville se mig på
en anställnings intevju på torsdag morgon..!
Sjukt kul!
Det mest ultimata hade varit nu om man hade kammat hem
jobbet på Bagels o kunnat få några extra timmar på Wallenbergs..!
Men va livet har lärt mig, så ska man väl inte drömma alltför mycket..
för då inträffar det inte - men jag tror de är OK att drömma för ett tag iaf! =)

Nu väntar tvättstugan på mig, sen strykning o städa garderober.
Bort me sommarkläderna o göra ny plats till höstens trender!
Inte undra på att jag älskar hösten =)

Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi sen..!

XOXO

Emmy


Skjukt snyggt jobbat BRONX, ett måste i höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0