här ligger jag o myser med mig själv..!

Blev väckt igår av att jag blev inringd för att jobba.
Jag som hade sett fram emot en dag på stan med massa latte,
men vem tackar nej till att jobba, när man får dubblt betalt?!
Igår kväll blev de inte mkt nyttigt gjort, är helt slut efter att ha jobbat
12 dagar denna månaden..
O softisch stilen har fortsatt lika fint idag, för
här ligger jag o myser med mig själv..!
Plus en massa bra musik i hörlurarna - ME LIKE!
Snart kommer Freddy.
Förmodar att vi ska lösa lite I-Landsproblem eller något annat givande ;)
Skepp o hoj så länge o njut av att de fortfarande är söndag,
massa ledighet o att regnet faller. Mysfaktor till 110%

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0