Han borde hetat "Het" i mellan namn..!

ikväll blir det fjortis snack!
kvällens dilemma;
varför är det så att dom man tycker va snygga när man va typ runt 17-18,
är idag inget o glo på längre?
eller ja jag vet inte om de e bara jag som tycker de, men så är det nog..rätt ofta.
med det finns ETT undantag..
sålänge jag kan minnas så har han alltid varit en sådan kille
man lätt hade vänt sig om för att kolla in..sjukt mystisk, men sjukt snygg!
jag vet typ knappt va han heter (eller jo de vet jag..)
inte hur gammal han är, vart han bor eller hans civilstatus,
men jag vet att han e ett av namnen under kassa & våg
o jag vet att han glider rundor i en fet merca
inte för att jag e plåtkåt för fem öre, men men!
han borde hetat "Het" i mellan namn!
TRO MIG!!

Sleep tight :*

XOXO

Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0