Frågan e vilket som e värst, SJ eller träd..?!

ÅÅÅÅHHH vilken helvetes kväll..!
Eller kvällen gick väl helt ok med att jobba, men problemet kom ju sen
när jag skulle åka tåget hem, till mitt älskade lilla Paris!
Vi kom inte längre än till Bromölla, för sen kunde inte
tåget få någon mer "stöm tillförsel" för att de hade visst,
just då när jag skulle hem snabbt, fallt ett träd över ledningen..!
Ja men de e väl så jävla klart att just då händer det!
Jag hade inte brytt mig om jag inte skulle upp skit tidigt i morgon,
men men that´s life.. =/
Nu är jag iaf äntligen hemma efter en taxitur.
Men frågan e vilket som e värst, SJ eller träd..?!
Tänk på den ni.
Själv ska jag somna till bilden av Andreas Carlsson o Idol!
Sleep tight :*

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0