Det är fel på mig.

Det är fel på mig. Mmm de e de verkligen.
Faaan med då, rent ut sagt! David va ju här i gårkväll o vi satt o diskuterade jävlar i om saker o ting.. typ allt handlade egentligen om en fortsättning på de som jag bloggade om igår..VARFÖR allt e som de e osv. Sen stack han hem o här va jag - mer vilsen än någonsin. Hmm =/
Jaja, efter timmar mer riktigt bra musik, började jag kolla igenom avsnitten på webben från Idol som jag missade förra veckan..när dom va slut så fortsatte jag me Dobbidoo o när de va slut så började jag kolla på Här är ditt liv..blablabla..men de va ju så jävla tråkigt, skulle satt på de direkt så hade jag nog förmodligen somnat! Men men, nu snackar vi om att klockan va typ runt 05:00 i morse. Inget onormalt när det gäller mig, MEN MEN MEN..jag fixar fan inte att vakna 07:38..! Håller på att ta kol på mig själv att jag inte kan sova. Eller jo jag kan sova, när jag e hemma hos mor o far, där skulle jag lätt kunnat sova i 12 timmar! Hmm, snacka om dagens I-landsproblem mina vänner!
Nej nu väntar duschen sen ska jag jobba till 21:15!
Vi synes o höres :*

XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0