Dagarna flyter samman..en månad har gått :'(

Dagarna flyter verkligen samman..
o jag ligger inne med världens stadigaste skallebank!
Mitt liv består av Ipren, håller på att bli galen!
Vet ifan varför jag har så jävla ont i huvudet, e de vädret?
eller e de för att jag "tänkte" för mycket?
Tror att de e det andra.
Idag är det en månad sen,
en månad har gått :'(
Kan inte beskriva med ord hur sjukt ledsen jag är,
över att ha blivit av med min bästaste bästa vän.
Så många gånger jag har lipat,
så många gånger jag varit förbannad över det hela.
Kommer det någonsin lösa sig?
O det är inte så att jag tänker mindre på de sen i lördags..
De jag hoppas på är att hon hade kunnat hört av sig,
så i kunde pratat ut om allt.. bara hon o jag.
Jag har gjort va jag har kunnat, men men..
Hoppet är visst det sista som överger människan,
men va gör man när till o med hoppet börjat svikta?!

Ta hand om Er!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Lizzi

Hoppas det löser sig så småningom!! Kram på dig:o)

2009-09-13 @ 00:36:22
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0