118100 skulle säga..

Har man tråkigt så har man.
Är man vilsen så är man.
Hittar man inte hem, så får man göra något åt det.
Då finns det världens roligaste grej man kan göra!
För bara 10 kronor kan man få svar på allt, så
jag skickade till 118100 o frågade vem jag var..!

"188100 skulle säga.. att du är en spotifyberoende tjej
som älskar riktig bra musik, som t ex Håkan Hellström
o Peter LeMarc. Du lever ditt liv full ut och tappar inte farten
av motgångar, istället tycks de ge dig styrka att fortsätta framåt..!"

Helt sinnesjukt egentligen, vilken tomtenisse jobbar på 118100
som vet att alla mina tonårs år dyrkades av skeppar kavajer
o världens sötaste Håkan Hellström?
Hur i hela fridens tidevarv kan dom veta att enligt mig så
tycker jag att den bästa skivan genom tiderna som släpts
är en unplugged skiva som heter "sjutton sånger" av Peter LeMarc?
Hur vet dom att jag lever mitt liv via Spotify?
O hur kan dom veta att de e just så jag känner med att motgångar
ger framgångar? Visst fan är det sjukt?!

Nog om det,
o nu menar jag allvar.
Det är något visst med den där staden, Göteborg.
Göteborg har "det" man inte kan sätta fingret på.
Eller jo, jag kan sätta fingret på det.
I mina ögon sett så finns han där,
världens mest spektakulära lilla skapelse!
Vackert!
Hmm, kärleken häckar i Götet mina vänner ;)
Gothenburg next station - hell yeah!

Sleep tight :*

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0