softisch

söndag är verkligen världens mest softisch dag,
men ändå finns de sjukt mkt grejer o göra.
flängt rundor mest hela dagen, men höjdpunkten va nog
SIK-Landskrona.
Jag, Helena, Ida o Fredrik.
Eller ja, jag flög väl mest rundor på läktaren.
Sjukt mycket roliga folk.
Haha.
Funderar på att starta ett cheerleader-lag?!
Herregud så kul de hade varit.
Eller iaf mest på ploj.
Nej nu väntar ännu ett avsnitt av
Ensam Mamma Söker på PLAY-TV - me like!
O så gratulerar vi gossarna till den stjärnklara vinsten!

XOXO




Kommentarer
Postat av: Helena

Ta bort ena hörnan på bilden, jag SPYR!

2009-10-13 @ 18:48:48
Postat av: Emmy

jag letade som en idiot på nätet ju, men jag hittade inte någon nyare! :/

2009-10-17 @ 00:44:46
URL: http://emmyglanshammars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0