Män som hatar kvinnor.

Världens mest lugnaste dag på bra länge.
Dagen startade med kaffe på stadens torg,
med min kära kompanjon Filip =)
Sen körde vi ut till Ysane o kollade på hans kusins villa.
Jisses vilken kåk - skit ball!
Väl hemma igen så fixade jag iordning det sista i kabinettet,
så att de känns lite hemtrevligt iaf.
Ikväll va det äntligen dags för Bonde söker Fru!
Vet ifan egentligen om programmet e bra, men jag måste bara se de!
Sen kom Fille igen, o nu har jag äntligen få se Män som hatar kvinnor..!
E alltid efter när de gäller filmer. Men hade de varit en box av One Tree Hill
eller något annat så hade jag lätt köpt den på premiärdagen o sett klart den på två dagar!
Men men, nog om de. Filmen va riktigt bra, trodde inte de, eftersom att böckerna brukar va bättre.
Fick den boken redan för två år sedan när den kom ut av min lilla älsklings Jonas när han skulle åka till Fjällen o jobba.. hmm, ja bara för att jag inte skulla ha de tråkigt på kvällarna. Vilken kille <3
Well Well, hinner jag i helgen så blir det bio så att jag kan se tvåan i triologin!
Nej nu tackar jag för kaffet.
O hoppas på att de blir en bra dag i morgon.
Saknar hon med stort B jättemycket :'(
Gonatt :*

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0