synd?

inatt skrev jag världens inlägg om allt, pga av att jag mår så jävla dåligt över en viss person så man fan inte kan sova längre. men visst tog de så hårt på en annan, som redan fallt för hennes manipulativa sätt att va.
hela jävla 0456 distriktet vet va de handlar om ändå, för att hon berättat det själv.
men du fattar inte de.
Så patetiskt.
Så skrämmande.
synd? eller ska man kalla de för idioti?
sålänge man inte andvänder fullständiga namn så kan man få blogga om precis va man vill.
men du kan sluta läsa min blogg.
det är mina tankar, funderingar o handlingar.
inte dina.
inte någon annans.
bara mitt, som jag yttrar mig vidare om.

skepp o hoj.
denna dagen började ju himla bra.
sinnes.

XOXO


orginal inlägget finns o köpa på Ebay.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0