höst.

tiden den går,
hjärtat det slår.
dagar blir veckor o veckor blir år..
på ett ögonblicksverk, var sommaren över.
knappt att man han reagera.
från att ha möts av luftens värme, har nu allt fövandlats till kyla.
asså nu menat inte jag bara konkret att de blivit höst.
utan över lag så har jag kommit in i en fas, som jag inte trivs i.
e det detta som kallas höstdepression?
det gör inte saken bättre att jag drömt samma dröm tre nätter på rad.
o varje gång möts jag av mig själv.
gammal.
ensam.
är det möjligt att man kan se sin egen framtid?
var det de som va meningen med livet?
eller vad är egentligen ett liv?
aaah, nej fråga mig inte.
för idag finner jag fan inte svar på något.
hoppas med hela mitt hjärta att ni mår bra mycket bättre än jag.
förlåt igen för att jag inte bloggar så mycket just nu.
men nu är det som det är.
kanske bättre att jag reder ut mitt privatliv innan jag skriver om det.
sköt om er, o ha en trevligt helg!

kvällens gonattlåt:

http://www.youtube.com/watch?v=kkWGwY5nq7A

XOXO

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Du berör!! KRAM PÅ DIG

2009-10-04 @ 12:02:15
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0