hmm, intressant.

har någon någonsin varit med om att när man ska flytta från sin längenhet o ska splitta hyran i mitten. för den andre inte vill betala mer. nej men de e väl ok liksom, då har man ju tillgång till lägenheten efter den 15e i månaden inte sant? rätt komiskt bara att när jag skulle in förra veckan o hämta mina sista grejer o städa, javisst..då hade hon redan flyttat in..?! hur kan man flytta in i en annas lägenhet utan att betala för sig? där jag fortfarande betalade el, försäkring osv. o där jag fortfarande hade saker kvar?
nycklarna då kanske ni undrar.. ja dom hade ju jag - båda paren!! :S
hmm, intressant. grejen e nu den att bruden inte hade tänkt o betala för sig heller. shit, jag tror inte hon mår bra. de hade fan bara varit bekymmer med den där jävla lägenheten.
men snacka om dagens i-landsproblem!
hoppas er helg e mer beskymmersfri än min?!

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0