en höst - utan hopp.

är fortfarande lika förtvivlad hur man kan bete sig så jävla illa.
orkar jag senare ikväll så ska jag förklara precis va det är som hänt..

är glad att jag har min morfar i mitt liv, älskar han över allt annat <3
utan han o min syster hade jag inte varit något!
men de känns som jag är halv när inte hon pratar med mig..!
varför? varför? varför?

jo, jag säger bara "tack" till denna onda människa, som finns så nära mig
- fast jag inte vill ha dej här.
största lögnaren jag någonsin mött, en lögnare utan spärrar..

just nu händer i så himla mkt mer än att jag fixat ihop höstens platta.
med det passande namnet; en höst - utan hopp.
john mayer, tyler hilton, jimmy eat world, imogen heap, u2, ryan adams,
sufjan stevens, the weepies, coldpaly, bruce springsteen, kurt nilsen, goo goo dolls mfl..
får väl hoppas att man kan lyssna sig till att må bättre.

vi hörs sen,

XOXO

ps, tack Axel för en himskans mysig eftermiddag :)
o tack Gerda för att du finns! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0