bio

vet inte vad de e med mig, för nu e jag jätteförkyld igen! FAN rent ut sagt, kan de va en släng av den där omtalade svininfluensan tro?!
yeye, skit samma för ikväll ska jag o min "räddare i nöden man" fille på bio med josse o daniel.
det blir "flickan som lekte med elden" ..ja jag vet att jag e lite sen, men om man tänker så, så va de inte mer än en vecka sen som jag såg ettan, så liiite undan går de faktiskt :)
inget annat roligt har väl hänt nej.
bruden som flyttat in i min lägenhet har fortfarande inte betalat.
så nej, inget kul här inte. men men.
skulle bara säga med att jag saknar saknar saknar mitt blonda hår.
så alla ni som e blonda o funderar på att färga de..
GÖR DET INTE!!
oooh :'(

hej sålänge

XOXO


Kommentarer
Postat av: Betty

oj vad sa jag om färgen glöm inte det!

2009-10-20 @ 22:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0