Alla Helgons Dag

Ibland känner jag inte bara för något, typ som de har varit nu ett tag.
Därför har inte jag haft någon större lust att skriva av mig här heller.
Men en massa har hänt iaf. Vi kan börja där vi va sist.
Hmm, lägenheten? Nej jag har inte fått någora pengar än, hyresgäst föreningen skulle ta tag i de =)
Annars e de mest, vardag tycker jag.
Jobbar på K, umgås en hel del med världens bästa Morfar. I morgon blir de den stora höst städningen =)
Något som e sjukt kul, e att jag har varit uppe o jobbat hos syrran i veckan!
De glädjer mig att hon har tålamod att visa mig hur man gör sådana saker som jag inte kan osv osv..
Detta bevisar bara att de e verkligen de som jag vill göra! Faaaan va kul de e.
Förändra, förbättra o förverkliga! UNDERBART!
Funderar på att börja massera igen på riktigt, ska kolla upp lite grejer hur man ska gå tillväga o så..! :D
Har rätt mycket på musikfronten framför mig, börjar bli orolig att jag ska åka på en förkylning senare detta året än va jag brukar.. Faaan, hade varit bra o bli förkyld nu, så har man varit de liksom.
Har fan inte tid o bli de om en månda precis!
Nästa lördag ska jag iaf, sjunga kl 18:00 i S:t Nicolai. Ska faktiskt bli kul, längesen jag fick möjligheten att Krister spelar till mig..! Me like skitmkt! :)
Just de ja, jag har blivit tillfrågad om att lära Sölvesborgs Lucia o hennes tänor att sjunga. Hmm, efter en heldels tänkande så tackade jag JA. Just nu känns de väl lite si o så med de, men de kommer väl bli bättre.. får se efter nästa övning hur de känns!
..Så ser min vardag ut ;)

Idag e de Alla Helgons Dag, inte Halloween..utan just Alla Helgons Dag!
Kan inte förstå folk som inte visar lite respekt för de nära o kära som lämnat jordelivet.
Hur svårt kan de va o fira en helg i stillhet?
Tycker fan att de börjar bli patetiskt, har man en fetish att klä ut sig, så kan man väl göra de vilken annan helg som..? Nej denna helgen har jag bara umgåts med dom som verkligen betyder något, min familj o mina vänner.
Tankarna går till min Mormor som jag saknar så sjukt mkt så jag kan inte beskriva det med ord!
Men jag e glad att jag iaf fick chansen att ha henne nära den tiden vi fick tillsammans!
Hade Mormor funnits i livet så hade de varit hennes 81års dag i morgon (söndag)..
På något sett så tror jag ändåså på att hon är med mig, de känns som hon e de, ibland mer än andra gånger.
De e konstigt de där med döden o vad som händer, o de e väl egentligen inte någon idé o spåna i e heller, för vem kan egentligen veta, fören man är över på andra sidan?

Önskar er alla en fridfull helg!

XOXO





Kommentarer
Postat av: Serny

Tycker Bettys syrra verkar både trevlig o söt;)

2009-11-04 @ 09:07:19
URL: http://serny.blogspot.com/
Postat av: Emmy

Hihihii tackar o bugar!

Jag får ta tag i o beställa tid hos dig, så jag kan få lika fina bilder som syrran, Niklas, Svea o kidsen! :D

2009-11-06 @ 01:08:08
URL: http://emmyglanshammars.blogg.se/
Postat av: Betty

=) mycket fint!

2009-11-06 @ 06:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0