Moster älskar Dig!

Jahapp, de va denna helgen de.
I fredags va de inte vilken fredag som helst, hmm nej för de va Gustaf Adolfs Dag.
Javisst, men kanske viktigast av allt var att de var Thors födelsedag, 4år!
Det firades med pompa o ståt i Bjärarydet!
Grattis Grattis Grattis min bästa kompis o Gullunge!
Moster älskar Dig!



Gårdagen bestod av jobba, spy o cp-ont i huvudet.
Ska ringa doktorn i morgon iaf, för de funkar fan inte o ha de så.

Men idag var det äntligen dagen D!
Jag o min kära syster begav oss till en kennel för att kolla in Doris o alla dom andra doggysarna!
Ojojoj, I´m in love!

DORIS



Doris mamma, RUBY



Världens finaste Amstaff, SHAY



Så jävla fina - SHIIIT!
Så just nu letar jag efter en ny lägenhet, så att jag kan ta hem Doris!
Fan va nice de kommer bli, HAPPY!!

Ta hand om Er,
o lev efter orden
"behandla andra som du själv vill bli behandlad.."

En vacker dag kommer det straffa sig, tiden läker faktiskt inte alla sår..

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0