Migrän.


Jahapp, då har man de på papper. Denna jävla huvudvärken visade sig vara Migrän.
Var hos doktorn innan o fick tabletter utskrivna o skit. Plus en remiss så jag ska rönka skallen. Men hon va inte säker om jag kommer bli kallad innan jul (?) då detta inte sågs som något allvarligt. Hmm, men jag ser mitt huvud som rätt allvarligt. Utan en fungerade hjärna så e jag ingeting! En annan rätt komisk sak är att jag påstått rätt länge att jag ser illa som fan. När jag skulle göra dedär syntestet o kolla bokstäver på tavlan, så såga jag inte de tre understa raderna med vänster öga. Hmm, e de så jävla konstigt då att jag får migrän på cupen?! Nej nu blir de till att beställa tid hos en optiker o därefter bli glasögon orm!
Blir helt dåsig i bollen av tabletterna, så nu väntar VILA som doktorn rådde mig till.
Take care :*

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0