Lucia!

Puuuh, kan verkligen säga att Gud har varit med mig denna helgen!
Har mer eller mindre kännt att jag varit som klonad, jobb o en drös av spelningar.
Men nu va denna helgen över - o den löstes med bravur!
Idag vill jag även gratulera Elin Svensson som blev Sölvesborgs Lucia!
E sååå stolt över Er alla sju! <3




Blir ett par krävande veckor här framöver nu,
men de får jag berätta om efter hand..för jag vet knappt själv vart jag e eller ska.
Men såhär ser de ut denna veckan..änsålänge :P

Måndag: Jobba - Sola - kaffe i Kroken
Tisdag: Rep med Sölvesborgs Lucia + kör
Onsdag: Rep + ?
Torsdag: Rep + ?
Fredag: Till Helsingborg o hämta hem Sveas lillasyster!
Sen ska jag givetvis träffa Zebbe, min kärlek! O Kalle får jag inte glömma ;)
Lördag: Gothenburg
Söndag: Förmodligen kvar, eller håller jag helg!

På tisdag börjas de bloggas på riktigt igen,
Har en tanke om att varje dag lägga upp en musikvideo på en jullåt som betyder något..!
Får se hur de går :P

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0