Förändring!

Gaaaaaah!
Detta e inte sant, fan va e de som händer?
Har rätt bra mkt saker framför mig jobb o sådant. Men fan, jag ser ingen framtid.
Allt e bara sååååå långt här ifrån känns de som. Något måste hända, det måste till en förändring!
Ska snart in till stan o repa för ett barndop, efter det så e de lucia träning o efter det så e de kören.
Men sen när jag kommer hem, då lovar jag mig själv att jag ska sätta mig ner o bara komma på va fan jag ska göra till våren. För detta funkar inte längre.
Någon som har en sjukt bra idé? Hoho?
Förlåt att jag inte skriver så ofta längre, men jag orkar faktiskt inte.
Har typ 0 energi.
Detta tynger mig så jävla mkt som "vissa" folk agerar
De e precis som mitt hjärta är brustet, min hjärna ger inga svar o min kropp har gett upp.
Det säg att tiden läker alla sår, men jag vet ifan de.

Sköt om Er!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jasså du har också en blogg?!..som alla andra iofs ;) Hur leker livet?

2009-11-17 @ 21:15:48
Postat av: Emmy

tjohoo Bella!

ja de e klart att jag me bloggar, men just nu e jag världens kassaste på de dock! annars e allt mest upp o ner hela tiden.. vet ifan egentligen :S

själv då? hur e de i oslo? kommer du hem något nu eller väntar du till jul o födelsedagen typ? :)

vi får fan träffas när du kommer hem iaf :P

sköt om dej!

KRAM

2009-11-23 @ 00:45:19
URL: http://emmyglanshammars.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjohoo Bella!

ja de e klart att jag me bloggar, men just nu e jag världens kassaste på de dock! annars e allt mest upp o ner hela tiden.. vet ifan egentligen :S

själv då? hur e de i oslo? kommer du hem något nu eller väntar du till jul o födelsedagen typ? :)

vi får fan träffas när du kommer hem iaf :P

sköt om dej!

KRAM

2009-11-23 @ 00:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0