Så jävla HAPPY!!!

Idag har det varit en sådan sjukt lyckad dag!
Har hunnit med att umgåts med min Morfar <3
Plus att jag fått klartecken om lägenheten, så jag får den så fort den en färdig renoverad!
Sen hände typ världens roligaste sak.. Jag har fått min första julklapp idag!
Niklas o Syrran tyckte att jag behövde en bil - så jag fick en!
Helt sjukt! E så glad att jag skuttat rundor i Jontas lägenhet ikväll!
Så jävla HAPPY!!!

En annan rolig sak är att jag o Jonta har kommit på en fenomenal sysslesättning..!
Den som lever får se vad som händer, men de e kul - sjukt kul!
Så till alla Er som känner er "älskade" av oss.
Ni har en rolig tid framför Er! Hihiii

XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0