Emmy vs. Jonta

Emmy vs. Jonta Goes Wild!

Emmy

Till Jonta, Min käresta!
Du a sau grann som ein spann vann.
Du a sau söd som eina stora kokosnöd.
Du a sau snäll sao du borde fao ein smäll.
Du a sau fin, sao jag hoppas icke att du faur svin(influensan).
Du a som ein gudinna, Du långa, ståtliga quinna!
En vacka da komma du slao di te ro, men ein gobbe me stora rejäla sko.
Jag löva au svär, att jag komma alltid finnas här.
Varesi du vill att ella ej, komma du allti va min tjej! ♥


Jonta

Koss Kaa Glans! Va gjorde ja om du ente fanns?
Sao söd å fin, alltid glá me ett härlit flin.
Du a bra pao da allra mesta, tillåme bättre än de flesta.
Da a som ein liden prinsessa, ta aldri hem en kaar me kal hjässa.
Bara da bästa a gott nog, har du glott i Nordgrens skog?
Förr ella senare komma den dan, du ska ha hus, man å barn.
Glöm ente mii för jesu naahm!
Ja a här i alla väder, fast ja kanse saknar kläder.
Ses imon da vill ja löva, nu så ska ja gao å söva. ♥

XOXO



Imörra blir da bätta vill ja seij - Nu seija ja Tack au Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0