Torsdag - En tro på sensommar´n e över :(

Vaknade sjuukt tidigt, solen stod rakt in i lägenheten
o jag fick en sådandär sjukt go känsla i kroppen..
Wohooo va jag ska bli sketa brun idag!! Inte för att jag redan ser ut som en balkan madame,
men men, lite till går det!
Tog tåget hem till Sölvesborg, där syrran o kidsen plockade upp mig
o vidare ner till världens bästa morfar o Sandvik!
Men va fan hände när vi väl kom ner till stranden? Hmm, de blåste jävlar i!
Jaha? Gratis peeling, inte vet jag, men där satt jag i brassestolen, inlindad i handdukar..
herre jävlar va jag frös! Så om jag fick någon färg? Nja, de kan vi ju diskutera!
De blir nog en kvart i solariumet i kväll om jag inte kommer hem försent!
Så en tro på en varm o härlig sensommar - är över!

För nu e jag hemma i Krstd igen, ska bara duscha o greja lite,
sen ta tåget - igen mot Blekinge.. Jag, John o Maria ska upp till Bjäraryd o ha de nice =)
Hoppas, jag får kolla på VM o 200m herrar o damernas höjdhopp me..bara måste!

Håll i hatten, Skepp & Hoj!

XOXO

Emmy




 

GULLUNGAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0