Ti Ti Ti Tii TISDAG..!

Vaknade med ett leende på läpparna i morse!
För jag har verkligen hittat "the place" att jobba på;
HOUSE of BAGELS is da SHIIIT!
Det var år sen som jag hade så jävla kul på ett jobb,
underbara medarbetare o sjukt go chef!
Hoppas hoppas hoppas att jag
i början på nästa vecka är en i gänget!
Ska nog börja be, det kanske går lättare då?!

Idag är det Ti Ti Ti Tii TISDAG..! 
O inte vilken tisdag som helst.
Idag börjar allvaret - en ny epok i livet helt enkelt!

Nu ska jag spitta musiken till MAX o städa min garderob!
Sen ska lille Immel komma in till lilla Paris så att vi kan gå o dricka Latte på stan..
O i eftermiddag e de väl tänkt att träffa Lisen en snabbis!
Ja, jag har o göra..!

Önskar Er alla en fortsatt trevlig dag, tills vi hörs igen!

XOXO

Emmy





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0