Söndag, Solen Skiner, Staplar Ved o SOFIA..!

Tycker att veckorna går som på räls numera,
o de stämmer väl i det stora hela, en dag upp o en ner..
som en äkta berg-o-dal-bana..!

Fick ju ta mig till Sölveburra i går kväll -igen!
Men de va trevligt, jag mojjan o daddy va nere en runda på Röganatta,
o de kan man ju säga att utan marschallerna så va de fan begmörkt!
Inte alla som umgås med sin mor o far en lördag kväll!


Idag är det Söndag, en Söndag då solen skiner o
jag har staplat ved till min far o lyssnar på SOFIA..!
Asså Sofia Karlsson, sinnesjukt bra! Har fått dille på
hennes version av "Omkring tiggarn från Luossa"
Sjukt duktig musiker o sångerska!



Nej nu ska jag göra vid mig o vänta på att
Världens Bästa Morfar kommer så att vi kan ut o köra en sväng!
Vi hörs ikväll eller något :*

XOXO

Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0