Soliga o Stormiga SÖNDAG!

Hmm, det sägs ju att Gud vilade på den sjunde dagen - o se på fan så gjorde jag desamma idag!
Det har inte blivit precis många knop gjorda.
Kännt mig mer eller mindre som icke en befintlig människa hela dagen!
Kanske är det just det som man behöver göra ibland..
Känns dock som det va sjuuukt längesen som man inte hade någonting o tänka på,
inga måsten o ingen telefon som ringer stup i kvarten..
Så hela eftermiddagen har jag suttit med iPoden i örat på min balkong
o lyssnat på musik - musik som känns ända in själen.
Njutit o lapat efter sommarens kanske sista sol!
Ibland är bara livet helt underbart!



Nu sitter jag o väntar på att Fredrik ska komma.
Måste gå bort o kolla på lägenheten igen, som vi vill ha!
Vi är ju som Humle & Dumle,
så det hade ju faktiskt inte varit så konstigt om vi bott tillsammans!
Ska kolla upp det i morgon med hyresvärden osv, så håller vi tummarna!

Ha en mysig söndag nu på Er alla!

XOXO

Emmy

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Nu har det hänt massa grejer jag inte hänger mede på igen...haha! Fan man kan inte åka bort över en helg ens utan att det händer massa grejer...haha! Kram

2009-08-16 @ 20:43:08
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Emmy

hahaha neeej de e ju just därför som jag börjat blogga "igen" så att du kan hålla koll på mig!! xD

2009-08-16 @ 21:19:54
URL: http://emmyglanshammars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0