Måndag, nya planer - nya mål!

Äntligen måndag, hmm kanske inte många som tycker det..
Men jag tycker faktiskt om att ha en helt ny vecka framför sig!
Nya planer - Nya mål!
En sak som jag har funderat över är..
Om man bor själv i en lägenhet o lever sitt eget liv,
hur ofta är det normalt o städa o tvätta då?
Jag städar fan varje dag, stadens damm gör mig galen!
O tala inte om att tvätta..
jag fattar inte hur jag kan göra av med så mkt tvätt på så kort tid!
Har ett fack i hyllan på toaletten där det bara ligger badlakan,
sex stycken för att vara exakt, två rosa, två vinröda o två lila.
I förrgår tvättade jag allihopa, o idag va det dags igen för att tvätta..
O då ligger det bara ett rent kvar i hyllan.. ETT?!
Seriöst, e de någon som e hos mig o badar om nätterna eller va e de som händer?
Hmm, dagens I-landsproblem - rakt av!

Nej nu ska jag fortsätta o greja lite här o sen är det en inpackning i håret som gäller.
Måste göra lite reklam för världens bästa inpackning, för alla oss med färgat/blekt hår!
Revlon Nutri Color Creme är en snabb hårinfärgning kombinerat med en närande behandling.
Färgbehandling för hemmabruk, speciellt anpassad för färgat hår, för att ge liv, ljusa upp,
fräscha upp, förstärka, korrigera, tona eller neutralisera färgat hår..!
Har ni inte provat den så gör det, helt underbar!
Finns att köpa här i Kristianstad på Skägg&Lockar, annars kan ni beställa den på nätet
på www.frisorcenter.nu för endas 139 kronor!

XOXO

Emmy



Kommentarer
Postat av: Fia

Davines e me bra

2009-08-24 @ 19:02:06
Postat av: Emmy

Hmm, Davines har en bra grej o de e fan den där lilla inpackningen för blekt hår..himla bra uppfinning! Lovar o blogga om den o hänvisa folk till Hair&Där..Har du något erbjudande, så kan du skriva de, så bloggar jag om det! Gratis reklam vet du! =)

2009-08-25 @ 10:25:12
URL: http://emmyglanshammars.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja precis den lila fast den finns i alla färger guld silver ljusbrun mörkbrun röd å koppar kanon. Återkommer när ja knåpat ihop ett bra erbj hihi

2009-08-25 @ 18:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0