Måndag = Massa MÅSTEN

Efter få timmars skönhets sömn, steg jag upp i ottan o åkte till Sölveburra!
Fan, jag vet inte, men de e något visst med att åka hem.
Hemma är alltid hemma om man så bor långt eller inte fullt så långt där ifrån..
Stan var sig lik, inte för att de brukar hända så sjukt mkt saker där.. men men!
Va uppe hos min kära mor o hälsade på en liten stund o tjuvläste tidningen,
eller ja mest om Usain Bolt, VILKEN POJK!
Nästan så att jag började fundera på att utvandra till Jamaica o gifta mig!
Begav mig sen där efter upp till kyrkan o pratade massa med Krister.
Krister e verkligen en go människa!
Jag kan prata med han om vad som! Han är 52 o jag 25,
men har förstår mig o vi dividerar om allt från himmel till jord!
En vän som Krister borde alla ha!

I dag har det kommit ut en ny TRISS lott! O jag som ÄLSKAR att skrapa!
Jag tror fortfarande på fullaste allvar att jag kommer en vacker dag, skrapa TRISS i TV4!
Den som lever får se, men idag blev det iaf 75*2..! Inte illa pinkat en helt vanlig måndag!
Så nu satsar jag helhjätat på att dra hem högvinsten som är 100000 i månaden i 25 år,
dvs 30 millar allt som allt! Guuuud va jag hade mått bra av det! O sen vill jag bara säga det,
att den människan som sa att inte pengar gör en lycklig?! SERIÖST?! Jag älskar pengar,
tjäna dom, slösa dom, räkna dom, spara dom..mm pengar är underbart!!

Nu sitter jag här hemma i lilla Paris o väntar på att Lisen ska ringa, idag är hon på
anställnings intervju på Bagels! Hur kul som helst! Hoppas verkligen att det går bra för henne,
eller de vet jag att de kommer o göra.. Men de bästa hade varit om vi hade fått båda tjänsterna där!
TJOHOO BALLT =)

Nej nu ska jag lätta ankar o bege mig ut på stadens torg!
Vi hörs i kväll, för mer info om mitt händelserika liv! Haha xD
Sköt om Er sålänge!

XOXO

Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0