Lever mitt liv via Spotify

Sitter här o tänker..
Spotify måste ju bara va världens bästa uppfinning!
Har man tur så kostar der inget, det har ingen plats på datorn,
de e inte olagligt..hmm, nej de finns väl inte mycker o klaga på helt enkelt!
Har suttit o knåpat ihop en ny spellista allt från;
Jeff Buckley, Tyler Hilton, Jimmy Eat World, John Mayer, Sufjan Stevens,
till Ainbusk, Mikael Wiehe, Lisa Nilsson, Lars Winnerbäck, Peter LeMarc..
o sist men inte minst MICHAEL BOLTON..!
Kanske lite 1980, men jisses va bra!
Numera lever jag mitt liv via Spotify..!

Har haft en underbar dag men min världensbästa Fredrik!
De är verkligen världens bästa vän!
Vi kan bara "va" utan att göra ett skit, samtidigt som vi kan prata om allt..
Plus att vi allt förofta får sjuka skratt anfall..!
Men det är så man ska kunna vara, när man är bästa vänner.
Du betyder MEST <3

Sjukt kul me, satt på NATTSTAD o kollade rundor,
när en sjukt vacker liten skapelse skrev till mig..!
Asså nu menar jag verkligen SJUKT FIN..!
Jaha, o vart va felet?
Nej han bodde inte på andra sidan jorden, utan rätt nära.
O nej han va inte arbetslös o meningslös, utan hade ett bra jobb..
Jo men tro fan att han va nitton - NITTON..!! SERIÖST?!?!?!!!!
Kunde han inte ljugit o sagt att han va 21 iaf
så kunde jag ju dragit till med att jag inte va en dag äldre än 23?!
Hahaha, nej de e ju ett jävla I-landsproblem nu när man börjar bli gammal på riktigt!
Puuuh, kan få panik av åldrande o verkligen av den andra partens åldrande.
Det är inte attraktivt för fem öre när kroppar börjar falla,
det räcker ju med den paniken man har över sig själv..
Hmm, hur går man till väga?
Kan man inte göra något slags hjärntest o kolla hur "ung" man är i sinnet
o sen sätta ett snyggt person nummer efter det?
Det måste ju helt o hållet va de lättaste..!
Får nog grubbla vidare på detta,
sjukt stark fråga till mitt nya parti..!

Imorgon är en sjukt viktig dag i fröken Glanshammars liv..!
Hoppas, Hoppas, HOPPAS..!
Plus att jag hoppas med hela mitt hjärta att det går som de ska med min lille far <3

Vi hörs när solen gått opp!
Sleep Tight :*

Till nattningen ikväll blir de en av min o pappas favoritlåtar!
Lyssna o Njut!
http://www.youtube.com/watch?v=T_Mn5vNMaX8

XOXO

Emmy

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Du med dina nojor:o) Vänta med åldersnojorna några år till du...haha! Det kommer gå lysande idag!! Ja löööver:o) Kram

2009-08-24 @ 12:01:31
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Emmy

som du nog förstår lisen så har åldernojan slagit till så de bara stänker om de..! jisses, börjar mer o mer tänka på min pension o på ett liv efter döden! muhahahaaa, nej kanske så illa e de väl inte - men fan inte långt ifrån!

2009-08-24 @ 12:48:44
URL: http://emmyglanshammars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0