Lååång lördag

Fredags kvällen, va en av de trevligaste på mkt länge!
Jag o Fredrik lekte Per Moberg, tro på fan att det hettade till i köket
när världens bästa lasange kom till världen! Ack så god!



Va bara tvungen o lägga upp en bild med på Fredriks kök o hans nya taklampa,
som jag va med o valde ut. Jag bara älskar den sååå mkt!
Helheten är fantastiskt!



Idag skulle jag egentligen åkt till Sailet, Karlskrona o umgåts med mina donnor
Jessica o Emma..
Har varit helt fördärvad hela dagen o legat i sängen som en klubbad säl!
Så inget seglande för mig inte - men jag hoppas (o tror)
att flickorna fick en kalas kväll i Kallekrona land!
Jag ska gottgöra er någon dag här hemma i lilla Paris :P

Fredrik hade köpt en ny film som vi precis kollat på,
så jävla kul! Verkligen SE värd, för alla oss som har köpmani!
Puuh, tur att de kanske inte e lika illa som i filmen.. Men som sagt
Ni måste se den!
Den svenska titeln är:
En Shopaholics Bekännelser



Sitter här i min ensamhet o funderar.
Funderar över saker som hänt på det senaste.
Vad jag bryr mig om o kanske andra som jag skiter fulla fan i..
Det finns EN sak som verkligen tynger mig.
Förutom Fredrik så är hon verkligen min bästa bästa bästa vän..
Idag (räknat söndag) så är det en vecka sen jag hörde ifrån henne.
Jag har inte en aning va hon gör, hur hon mår.. nej ingeting.
Allt jag bara hade velat få en förklaring på är; va de e som händer egentligen?!
Jag vet ifan ifall hon fattat, eller sett att jag alltid stöttat henne. Men varför i helvete
kan hon inte berätta för mig vart problemet är - utan bara förneka att det inte är något..
När jag själv har ögon o se med..?!
Det är liksom inte som förr.. det har ballat ur helt enkelt.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Nej jag är bara totalt mållös, ledsen o tom.. =(

Ingen är felfri - inte ens jag
Vill bara höra en förklaring, så att jag slipper grubbla mera..
Sången är till Dig.
Lyssna på texten o tänk efter

http://www.youtube.com/watch?v=RuTqBcqAqQI

Nej nu börjar klockan bli mkt o folk är påväg hem utanför mitt fönster.
Gonatt säger jag o ser fram emot en ny - mer lyckad dag i morgon!

XOXO

Emmy




Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Nej jag är bara totalt mållös, ledsen o tom.."



Stormar ger ekar djupare rötter - sägs det ju?



Jag hoppas det löser sig..



Vilken intressant blogg förresten, du skriver bra! =)



/A

2009-08-16 @ 11:28:25
URL: http://djurenojag.wordpress.com
Postat av: Emmy

Va kul Alex att du läser min blogg o tycker om den!

Det gläder mig!



Det där med att stormar ger ekar djupare rötter, stämmer så sjukt bra. Nästan som man blir rädd av tanken att det faktiskt verkligen är så!

Men nej jag börjar tvivla om det verkligen kommer att lösa sig.. Men som många andra säger till mig; det är ändåså hon som förlorat.. Menmen, that´s life!



Såg att du med bloggar, så nu lovar jag att jag ska följa din!

Hoppas allt är bra med dej annars?



XOXO // Emmy

2009-08-16 @ 18:15:20
URL: http://emmyglanshammars.blogg.se/
Postat av: Alex

Kul med svar! =)



Jag har inte sett dig på sketalänge, men det verkar som att du har det rätt bra? =)



Jo, det knallar på här! Det är väl lite upp och ner med allt möjligt, men går - det gör det! Man har ju inte så mycket val. =S Min hund är väldigt dålig och det spelar ingen roll hur jag gör, det blir fan inte bättre. Men jag får kämpa på!



Man förlorar egentligen aldrig förrän man slutat försöka..!



Sköt om dig och du - du är inte värd allt hjärnbry och negativ energi din så kallade vän ger dig. Det råder ju inga tvivel om att du gjort precis allt du kunnat.



Vi har ju alla ett val och en väg att gå och den bästa utvägen är alltid vägen igenom. Men det är inte alla som tänker likadant!



You go girl!



Kram!



2009-08-17 @ 18:32:20
URL: http://www.djurenojag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0