got damn, jag är ett med djungeln..!

Förflyttade mig tidigare ikväll från lilla Paris till Sölveburra o Bjäraryd.
God mat o gott sällskap plus Henning Mankells nya Wallanderfilm, TJUVEN.
Är faktiskt mäkta impad, då jag alltid har varit en Beck-älskare, men peppar peppar
så var just denna sjukt bra..Hade liksom inte en aning typ fören det hela uppdagades!

Hmm, som sagt så ska jag sova här inatt, för att jag ska sminka till ett bröllop i morgonbitti.
Vilket ska bli mkt kul! Eller ja, det är alltid lika kul att göra folk fina, för fyfan så många det finns
som sminkar sig så illa så att man nästan bara hade velat gåfram o rätta till det..!
Jag kanske ska börja med lite smink tips?
Inte helt omöjligt!

Nej nu ska jag fortsätta o svettas ihjäl här,
känns som att jag är ett med djungeln o dess värme!
om jag inte slår klackarna i taket - så hörs vi morgon!

XOXO

Emmy


 


Kommentarer
Postat av: Lizzi

Jag har inte sett den än, den ärithyrd heeeeela tiden ju:o)

2009-08-24 @ 11:57:20
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Emmy

aaah shit, den e så sinnes sjukt bra!

jag vet precis hur hon känner sig..

vilken tur att jag inte äger ett kreditkort!!

hahaaha

2009-08-24 @ 12:46:42
URL: http://emmyglanshammars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0