GAAAAAH :@

Av alla svordommar i världen, så tror jag faktiskt
att jag har mer eller mindre andvänt alla ikväll!!
Blev inget Sölveburra innan så jag pinnade upp på stan
o till Fredriks jobb lagom till han skulle sluta..
Jahapp o va händer? Jo någonstans mellan Scorett o Skägg&Lockar
blir jag av med mobilen!
Hur i herrans namn de kunde hända? Jag som för det mesta beskyddar den
från allt ont o älskar den med hela mitt krossade hjärta..
Hmm, fick den för lite kärlek eller va fan hände?!
Så då har man suttit i telefon köer ett bra tag, tele2, telenor, polisen,
telenor o tele2 igen! JISSES! Världens soppa!
För det liggen nämligen till såhär; att jag skaffade ny mobil
o nytt abonemang för snart 6 veckor sen..
Men eftersom att jag hade uppsägningstid på mitt gamla,
så använde jag som sagt det gamla SIMkortet o den nya mobilen..Lat?
Hmm, som helt plötsligt blev så jävla kladdigt när jag skulle förklara detta..
Hahaha, det finns väl inget annat än att skratta åt det hela..
För det handlar ju egentligen bara om materiella ting! Menmen, surt ändå!
Får kanske deppa lite till... GAAAAAH :@
Men livet går ju somsagt vidare..

XOXO

Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0