G´Night

Äntligen kväll/natt..eller va säger man?
Nej kanske inte riktigt..Kul o va skit pigg när typ alla andra sover!
Men kvällen har varit trevlig, som så många andra här i lilla Paris! Som vanligt spenderades den med min favorit Fredrik! Gud, va jag är glad att jag har dig!
Utan dig, vet jag inte vem jag skulle prata skönhetsoperationer, blekning av tänder,
hårproblem, kläder, viktproblem, inredning o allt annat skvaller med! ;)

Har mått skit illa hela kvällen efter den där jävla kladdkakan, får hoppas att den hade så pass stor inverkan att jag inte kommer äta det igen - eller iaf inte på ett tag! Fredrik kom på lösningen innan med mitt dagliga illamående. Jag tror typ bara att det är min mage som spökar igen, medans Fredrik tror att jag är GRAVID! Haha, men jag vet ifan de.. Utan kärlek - INGA BARN! Men vem vet, Maria hade ju inte direkt sex med Gud när hon blev på smällen med Jesus!
Jo, de sägs ju att den historian är sann,
så varför ska inte samma sak hända mig 2000 år senare?!
Hahaha, den som lever får se!

Nej nu ska jag lägga mig på soffan, har en STOR dag framför mig i morgon..
Plus att jag måste förbereda o packa inför helgens bravader i Kallekrona land!
Ska bli sjukt kul o svänga dom lurviga med mina favorit donnor!

Så, Sleep Well In Hell - eller va man ska säga om de hela..!

Peace Out

XOXO

Emmy

Psst.. Emma, gå Du med o lägg dej NU! Sleep tight :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0