Friii = FIKA

Jahapp, precis hemkommen från ett par timmar på stadens gator o bakgator!
Först mötte jag upp min älsklings Fredrik på House of Bagels, där han o hans jobbarkompisar Marlene o Peter satt o luncha.. Latte nr 1 där!
Va inom Skägg & Lockar me en snabbis, GUUUD, jag har hittat mitt kall! Världens hetaste plattång avmärket "ghd"..svart pianolack med tillhörande leopardfodral o box! I´M IN LOVE!! Inte för att jag älskar min plattång som jag har nu, MEN Ni skulle sett den! Måste fixa fram en bild på det lilla heta miraklet!

Korsade en bakgata o där det satt tre A-lagare o pimplade bira.. Varför har så jävlar många delade meningar om de "folkslaget"..? Jag har absolut inte några problem med dem så jag stannade där o pratade, för han den ena brukar jag alltid prata med.. konstigt? Ja förvisso för en del, men inte för mig. Vilka historier vissa ligger inne med, både goda o tragiska..

Vidare på min stadsvandring trillade jag in hos Virre på Make Up Store. Sommaren 2007 spenderade hon och jag sista sommaren på Elof Hällgrens väg i Härliga Hällevik. På något sätt så känns det som igår, men som sagt så e det två år sedan..TVÅ ÅR! Shiiit, va tiden går! Nu är hon sambo o har lille Devin på 7 månader. Är så glad för hennes skull!
Latte nr 2 + kladdkaka från ZEKE´s.. Men fyfaaaan! Latten smakade unken röv (hur nu de kan smaka..) o tala inte om kladdkakan! Den såg ju skitgod ut.. Men men, tacka mig vet jag RITZ!

Nu ska jag sätta mig med gitarren o försöka komma på fortsättningen på låten som poppade upp i mitt huvud häromdagen.. Lycka Till säger jag till mig själv!

Ciao, Så Länge

OXOX

Emmy S Glanshammar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0