Fredag 14, Tidsfördriv.

Helt sjukt va jag är världens bästa på att få tiden att gå snabbt! Vaknade vid åtta i morse i
ren panik o trodde att jag hade försovit mig..
Hur i hela fridens tidevarv man skulle kunna lyckas att sov förbi 15:30..!
Iaf så gick jag upp grejade en del, sen tänkte jag att de e dags nu..
att ta tag i alla mina dvd filmer, lägga rätt skiva i rätt fodral osv osv..
Hmm, kan inte förstå varför de alltid blir samma sak me.
Varje gång jag sorterar där så så tänker jag "Denna gången..Nu jävlar ska de inte hända igen.." Nehe?
Men ta mig fan så händer det snabbare än snabbast!
Efter den gigantiska insatsen, belönade jag mig själv med lite tidigt fredags mys i soffan,
men kaffe och ett avsnitt Desperate Housewivies..
Ett avsnitt som plötsligt blev TRE, det är de som jag kallar tidsfördriv!

XOXO

Emmy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0