förtvivlad?!

Ibland har man bra dagar o ibland inte lika bra..I torsdags steg jag upp i ottan, för att ut o gå, men ångrar mig lika snabbt när jag ser att regnet piss ner utanför mitt fönster. Somnar om o försover mig, såpass att jag får kuta till tåget.. kan tro att jag liknade mer eller mindre ett troll med o matchade kläder o håret på alla håll..! Passade Thor o Henry typ hela dagen, jag bara älskar älskar älskar dom! Fast kanske Henry e en smula jobbig, så älskar jag han! Det blev allt från o baka kakor (kanske inte världens snyggaste, men ack så goda!), bada, kolla på film, laga mat, bygga bilbana, Henry fick världens ballaste frilla o jag fick nyfärgad botten! Me like! Jag måste ha världens bästa syster o hon har världens bästa familj! Massa kärlek till Er alla! Tog tåget hem till lilla Paris mot kvällningen, helt slut. Väl hemma gick jag o Fredrik ut till högskolan o vände. Helt sjukt konstigt väder, de va typ kallt me ändåså gick de tyo inte o gå fort för de gick inte o andas riktigt..SKUMT! Senare va vi även o kollade på en sådan sjuuukt mysig lägenhet som Fredrik har första shing på.. tala om världens läge! Fan, typiskt en sådan lägenhet som jag själv hade kunnat inrett med hela mitt hjärta! Hoppas verkligen att han tar den, för då har vi en gata emellan oss.. dvs ca 1 minuts gång! =) Men sen på kvällen hände något, jag typ tappade gnistan TOTALT! Såg fan inget hopp i något o inget kommer gå i lås o allt.. hmm, världens cpigaste kväll på länge! Låg vaken halva natten o bara funderade.. va fan?!

Med ett fåtal timmars sömn i kroppen så va de morgon o ögonen vägrade stänga sig. Gaaaah, varför kan jag inte sova längre? Jag kan aldrig sova.. eller inte för att jag har sovit så jävla bra de senaste åren, men jisses..! fortsätter jag såhär blir inte jag 30 =/ Packade väskan – tåget – Sövesborg, för att umgås ytterligare en dag med Systra mig o kidsen! Riktigt mysig dag o en massa körande med bilbanan! Jag undrar ibland om de egentligen inte va meningen att jag skulle blivit pojk? Jag har alltid älskat att bygga med lego o sådant.. e sjukt insatt när det e VM o OS i allt möjligt, målar, byter kablar o fixar iorning det mesta i lägenheten o sen är jag besatt i sneakers! Converse, Reebok, Van´s, Kawasaki, ja säg va du vill o jag lovar dej att jag har eller har haft dem! Kvällen spenderade hemma hos min bror o Maria, har haft riktigt kul! Känns verkligen skitbra att vi kan umgås! o sen har jag varit bortom Johan me o kollat hur det går med hans renovering..Duktig pojk dedär! Natten tillbringades i Sölve, hos Mor o Far.. ibland kan de va rätt skönt att försvinna ifrån stadens stress o trafikens muller.. Jag är nog världens mest kluvna människa., Jag älskar verkligen att bo i stan, visst Kristianstad e betydligt bättre än Sölvesborg. Men jag saknar Stockholm SÅÅ mycket.. Hade inte bangat en sekund att flytta upp igen – om de nu inte hade varit så jävla långt hem! Göteborg eller Malmö? Ja vem vet.. Men sen o andra sidan så är drömmen om ett hus på landet, där det e ett par hundra meter till närmsta granne, mm vilken sinnesro man hade fått – helt underbart! Om jag inte vinner X antal miljoner för att finasiera mina drömmar själv, så får jag fan gifta mig rikt! Någon som vet någon ledig?!

Idag har det varit fredag hela dagen.. O jag har fan inte gjort många knop! Va iväg o käkade me mor, far o syrrans familj innan idag på dagen.. men sen har jag bara varit hemma här i Sölve o laddat batterierna, för det e verkligen något som behövs.. vet ifan va de e med mig. Förmodligen e de väl så att de har ”hänt” så pass mkt på den senaste tiden som jag e sjukt ledsen, arg o förtvivlad över.. mm de e nog så de e. Usch nej, livet e ingen höjdare för tillfället..! Trodde fan inte att vänskap kunde göra en så olycklig.. tala om att va förtvivlad!

Jaja, hoppas Ni sover bättre än jag o så önskar jag er en fortsatt trevlig helg!


XOXO 


Emmy

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0