dagens möda avverkad!

Kändes typ inte som jag sov något inatt, för att de va så jävla varmt.
Inte nog me de så skulle jag övernatta på en skinnsoffa - good luck!
Klockan slog 6.15 o de va dags o gå upp!
Inte varje dag men käkar frukost, alltid lika trevligt o va hos syrran, deras kylskåp
e bra mkt mer intressant än mitt..!
ny sminkad o mätt va de dags o börja jobba!
Har sminkat 1 brud o 2 tärnor,, det är dagar som denna som man undrar över varför jag
jobbar med de jag jobbar med, när jag kan så jävla mkt mer grejer?
Men de kvittar vart jag är eller vart jag gör, för jag älskar att jobba - bara jag slipper va på
Ronneby Brunn o under världens sämsta ledning o hovmästarstall..!

Nej nu ska jag fortsätta me o hjälpa syrran o dona iordning tills Fredrik kommer,
KRÄFTSKIVA ikväll mina vänner!
Gosh va bra jag hade mått om Per Moberg hade stått i köket o bakat västerbottenpaj, till
de nykokta kräftorna.. Nej inte i år inte, men nästa år..?!

Trevlig helg!

XOXO

Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0